Hjärtljud

2010-03-01 @ 12:17:39

Jaha då va den här lediga helgen över, varför ska tiden gå så himla fort när man är ledig?!
Jobbade 12-20 i fredags, det va skapligt segt mellan 18-20, vi var 3 personal, tror faktiskt att vi hade klarat oss på 2 personal :) Men men..sånt man aldrig vet när det är rea....
Efter jobbet blev det en snabb sväng till Maxi och sen hem för mat och soffmys med Mackan :)
Ledig helg innebar sovmorgon både lördag och söndag *underbart* Mackan brukar alltid ha nån match eller nåt på förmiddagarna så vi måste sätta klockan men inte denna helg....sovmorgon för hela slanten :)
Åkte till Mackans jobb för att tvätta av en av våra 4 bilar :P  haha
Hann inte med så mycket för vid 15.00 hade Mackan samling ute i Hjulsbro, match i Nkpg stod på schemat.
Jag följde med, som den supportande fotbollsfru man är :P haha Det va ju Mackans första match med nya laget, så då får man ställa upp ;)
Fast när jag dumpat Mackan vid Lindö så åkte jag till morfars grav, tanken va att jag skulle tända ett ljus vid graven men det va så sjukt mycket snö så jag kom inte fram... Ringde till mormor och åkte dit och fikade istället :) Åkte tillbaka till Lindö lagom till andra halvlek :)


Där är han min karl, nr 3.

På vägen hem åkte vi förbi minneslunden och tände ljus hos farmor & farfar.
Sen blev det faktiskt pizza och sista låten i melodifesivalen när vi kom hem ;)
Sen såg vi klart på filmen Upp som vi började att se på förmiddagen.
I söndags blev det en snabb sväng till Stadium och Team Sportia, behövde hitta ett par ordentliga gympaskor som jag kan ha på jobbet, står och går en hel del på jobbet så kan vara skönt med ordentliga skor då :)
Sen åkte vi till Mackans jobb och städade ur 3 av våra 4 bilar och tvättade 2 av dem....så nu är de rena och fina.
På kvällen åkte syster och jag hem till mamma och pappa :) :)
Fick med oss kläder, filtar, örngott m.m som vi haft när vi var små :)
Skoj att använda det man själv hade som liten ;)
Under tiden jag va hemma i Ekholmen satt Mackan och fixa en annons på blocket så nu ligger iallafall en bil ute!!
Och igårkväll fick vi ett mail av en kille som va intresserad och han ringde i förmiddags så Mackan ska träffa honom senare idag!!! Håller tummarna för att vi blir av med bilen!!!
Trodde inte att vi skulle få nån intresseanmälan så fort....
Hejja Hejja!!

Nu på morgonen har vi varit på Storken och lyssnat på bebisens hjärta. Allt såg bra ut, blodtrycket va bra och livmodern låg perfekt och hjärtljudet va bra :)
Det är en glad Maria som går till jobbet idag, Mackan sa att han va stolt över mig ;) tihi

Mot jobbet....
tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Härlig helg Majja!!! Och jag håller tummarna för att ni får bilen såld... inte kul att gå omkring med för många bilar ;)



Puss på er alla tre! (speciellt den lille med finfina hjärtslag) <3

2010-03-01 @ 12:50:41
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: jenny

åå visst är de mysigt med hjärtljuden :) jag gick oxå på storken tycker dom är jätte trevliga och snälla där. ha de bäst!! kram på er!

2010-03-01 @ 15:51:26
URL: http://plastros.blogg.se/

Postat av: FridaW

Hej!

Såg att du kommenterat på min blogg, tack!

Kopplade inte riktigt vem du var när jag fick kommentaren, gick faktiskt inte ens in på din blogg. Men nu idag när karln din pratade om att du läser min blogg så mindes jag en kommentar från en Maria och kollade. =)

Kul att du läser min blogg, hoppas att du gillar den!

/Frida

2010-03-02 @ 23:22:15
URL: http://frittson.blogg.se/

Postat av: Sis

Gå in på Liberos hemsida och kolla på klippen om babymassage, man längtar ihjäl sig efter bebben!

puss

2010-03-03 @ 21:41:59
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback