Kanske lite tidigt men..

2010-03-18 @ 22:16:28
nu står den där....spjälsängen i vårat sovrum! Och det gör inte att jag längtar mindre ;)
Då pappa har målat den (vi ska ha min systers & min gamla spjälsäng, den va lite skavd här och där men nu är den som ny....) så vill vi inte sätta in den i förrådet igen för den går p r e c i s in där så känns dumt att chansa och göra märken på den.

Annars då...
Jobbade 13-20 i måndags.
Ledig i tisdags, sysselsatte mig med tvättstugan, rastade systeryster på stan, va på Body Pump 73 releasen :) Känner mig riktigt duktig som kommit igång med träningen igen....Lyckas även pallra mig till passen trots att jag inte haft Sarah vid min sida de senaste gångerna....Hejja hejja Maria!
Jobbade 13-20 i onsdags.
Ledig idag igen....Va en riktig slappis hela förmiddagen men sen vid lunch ringde syrran och vi tog en sväng på stan. Se upp gravida systrar på stan!!...den ena lite mer gravid än den andra ;) haha
Vi spanade på söta bebiskläder....snart...snart ska vi börja köpa lite kläder. Första klädesplagget sen finns det inget stop ;) haha
Som vanligt när tulpanerna här hemma har vissnat så måste jag inhandla nya.
Sagt och gjort, nya tulpaner är inhandlade.
På kvällskvisten har jag och M pysslat lite i sovrummet...ska vi ha spjälsängen här eller där...tagit upp ett skåp ifrån förrådet tänkt för blöjor m.m
Sorterat de barnkläder vi fått ifrån Carro & Nicke (tack igen)i strl...så vi har lite koll på´t.
Diskat, dammsugit, plockat in tvätten, M har fixat med en blocketannons så nu är bilen utlagd på blocket så nu håller vi tummarna för att vi får den såld.
När M drog iväg på träning så åkte jag till Maxi och handlade och nu sitter jag här.

Näe, nu är det dags för lite fruktsallad.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Carro

Du vet....det kommer mera (tralla alala la...)

Och ÄNNU mer om ni har (o)turen att få en tös :D

Puss

2010-03-18 @ 22:24:12
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Postat av: Anna

Nu är bollen i rullning, hurra!!! Tack för turen på stan:)

puss på dig

2010-03-18 @ 23:17:46
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Stina

Åh jag kan bara tänka mig hur lätt det måste vara att köpa hur mycket bebiskläder som helst. Alla plagg är ju så bedårande söta!!! Gud vad mysigt det låter att dona i hemmet inför bebisens ankomst!! Är så glad för er skull!!

Kram Stina!

2010-03-19 @ 17:20:31
URL: http://dinara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback