Myshelg med M <3

2010-03-15 @ 10:59:42

Så va den lediga helgen över :( Men men om 2 veckor är det ledig helg igen ;) Det gäller att tänka positivt! haha
Efter att jag slutade i fredagskväll (som för övrigt va en sjukt seg kväll på jobbet....mellan 18:00-20:00 hände nada....) så gasade jag hemåt för att slänga i mig lite mat och sen va det dags att va supportande innebandyfru. Hade sällskap av fina Hanna :) Tyvärr så förlorade de matchen men man kan inte vinna jämt ;)

I lördagsmorse så tog vi oss en skön sovmorgon, efter lite frukost så bar det av till Norrköping för ett besök på Babyland & Babyproffsen :)
Vår resa började sådär bra, troligen punktering på höger framdäck så vi fick stanna vid Herrbeta och byta däck. Eller ja Mackan bytte däck och jag va assistent ;)



På kvällen blev det pizza och melodifestivalen, sen sov vi sött.

På söndagsförmiddagen åkte vi till Mackans jobba och tvättade bilen, har även utrustat den med bl.a startkablar, bogserlina och förstahjälpenkudde.
Sen drog Mackan på fotbollsmatch i Söderköping och jag städade och plockade lite här hemma.
Blev även ett Body Pump pass vid 17-tiden :)  (Den du Sarah....hahah)
Kan det va så att jag är igång med träningen och har hittat motivationen...återstår att se.

Igår va ingen vanlig dag för det va min svågers födelsedag!!
HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!

Mot jobbet (13-20)
Tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback