Besök på Storken

2010-05-24 @ 11:56:35
8:40 imorse hade vi ett besök inbokat på Storken.
Vägning, blodprov, mäta magen samt lyssna på bebisens hjärtljud....
Allt såg bara bra ut (precis som vanligt) Jag har gått upp 7 kg, mitt järnvärde va detsamma som förra gången, vilket innebär att jag slipper äta järntabletter, mitt socker va bra....magen växer som den ska och bebisens hjärtljud är bra. Vi ligger på kurvan som man ska, barnmorskan sa att det kan inte se bättre ut! :)
När vi gick där ifrån så sa M till mig att jag bär vårt barn så bra ;) Han är stolt över mig. Finaste M <3
Barnmorskan frågade om jag va nervös inför förlossningen...nope, ärligt talat inte ett dugg...
Nu är det jobb som gäller 1 månad framöver sen semester och om 52 dagar kommer vår skrutt.

Nu är det dags o käka lite och sen åka och jobba 13-20.
Härligt att solen skiner...*not* Haha eller jo för er som är lediga ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Vad gött att inte gå runt att vara nervös hela tiden. Måste kännas skönt!

Ha det bra på Bokmedia idag! PUSSEN

2010-05-25 @ 10:29:02
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Cissipissi

Vad härligt att allt ser så bra ut!!! :D Hihi, ska ha din graviditet som förebild när det blir min tur ;)

2010-05-25 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback