Mys

2010-05-30 @ 22:32:29

Söndagkväll igen..jisses vad veckorna går fort...Om ett par veckor är familjen Karlsson/Johansson 3.
Igår eftermiddag/kväll hängde Mackan och jag med Skorpan. Syster med man va på bröllopsfest så Mackan och jag agerade barnvakt ett par timmar. Mycket bra träning inför vår kommande skrutt.
Sen är ju Skorpan världens snällaste tjej, så det va inga problem.
Vi va ute och gick en liten promenad, det va en och annan som tittade lite...
Mackan kör barnvagnen och jag kommer med min tjockismage i vädret....haha.
Här kommer lite bilder ifrån vår mysiga eftermiddag/kväll:


Idag har jag jobbat, gick hyffsat fort. Sarah gjorde ett inhopp och jobbade idag, vi kom fram till att helgerna går lite fortare när man inte jobbar med "de gamla vanliga".
Nu är det läggdags.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Lovisa

en av johans kompisar fick sitt andra barn häromdan. deras första är 11 månader. kan fan inte ens hunnit läka innan dom satte igång:P hade deras första vart född i januari å andra i dec hade dom vart födda samma år. lite vääääl va

2010-05-31 @ 17:46:44
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Milla

Sötaste lilla magen;)

2010-06-01 @ 23:02:13

Postat av: Cissipissipäronpung

Hot mama säger jag bara ;)

2010-06-05 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback