Roadtrip

2010-05-23 @ 21:47:00

Denna helg har jag varit ledig ifrån jobb! Mackan och jag bestämde oss för att ta en liten roadtrip.
(gäller o passa på innan bebisen tittar ut, lite egentid med Mackan) ;)
Vi styrde bilen mot Vingåker Factory Outlet....tyvärr hitta vi inte så mkt...
(träningsshorts till Mackan och munkjacka och trosa till mig) 
På vägen hem stannade vi och hade picknick vid vattnet..klarblå himmel och strålande sol.....kanonmysigt!


Vi tog vägen förbi Mackans mamma och pappa på vägen hem och blev bjudna på grillat *mums*


Idag har vi haft en riktig slappissöndag...
åt frukost och tittade klart på private practice säsong 2.
Tvättade, diskade, lagade mat, vattnade blommorna...
Mackan åkte och tvätta familjebilen och sen åkte han till Hjulsbro för att titta på fotboll.
Jag hojjade ner till Feelgood och körde ett Body Pump pass!! :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback