Soffhäng med min andra hälft.

2010-05-13 @ 17:40:55

Idag har vi inte gjort många knop här hemma eller Mackan har ju för sig vart på fotbollsträning på förmiddagen.
Jag började min dag med tvättstugan och diskberget på diskbänken =)
När Mackan kom hem från träningen va vi uppe hos sis och Skorpan en snabbis, blir alltid lika glad av att få träffa min systerdotter.
Sen drog vi ut till Tornby, tror resten av alla Linköpingsbor va där också...En snabb sväng  på barnavdelnigen på Kappahl och H&M (Köpte för övrigt amningslinnen på H&M för ett tag sen, plockade ur dem ur påsen imorse och får se att larmet sitter kvar...SUCK, så fixade det på H&M också) Sen en snabb sväng på IKEA för att fixa present inför lördagen =)
Pappa va förbi en sväng på eftermiddagen, alltid trevligt =)
Nu sitter Mackan och kollar på Blood and Bone, va ingen film för mig så jag sysselsätter mig med att blogga.
Blood and Bone

Snart är filmen slut, ska traska ner till Hemmakväll och lämna tillbaka dem då.
Vi har även sett:
DVD Film: Wallander - LäckanDVD Film: Allt för min syster

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sofia

Den filmen, Allt för min syster, är riktigt bra.. Shit vilken känslosam film... Hoppas allt e bra med er och magen.. Snart tajm.. :D



//Kram

2010-05-14 @ 09:49:25
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback