babysim och morotspuré

2010-11-01 @ 13:02:37

Gårdagen gick i ett så nåt bloggande hann jag inte med men här kommer ett inlägg.
Vilma vaknade vid 07:30 och vi likaså...efter mycket om och men så fick vi henne att somna om. Då gick Mackan och jag upp och åt frukost.
Vilma tappade nappen och Mackan gick in för att att sätta dit den, sen kom han aldrig tillbaka. Han hade somnat hos Vilma som låg i våran säng och sov..haha...
Jag gjorde iordning mig och sen lurade jag lite på vad jag skulle göra då mina älsklingar låg och sov sött.
Jag hojjade upp till bilen och åkte ut till Maxi och storhandlade...Maxi 09:30 en söndagmorgon is the shit! Fasen vad lugnt och skönt det va! När jag kom hem låg de fortfarande och sov :P Men när de väl vaknade vid 11.00 så vart Markus glatt överraskad att jag varit och handlat :) :)
Vid 11:45 tog vi en skön promenad till babysimmet.


När vi kom hem så sov skrutten en liten lur, ni ska veta att det tar på krafterna att bada ;)
Mackan gjorde barnmat och jag gjorde en kladdkaka.
På eftermiddagen åkte vi till Mackans jobb för att hjälpa (mest mackan som hjälpte till..haha) min pappa att byta till vinterdäck på hans bilar.
På kvällskvisten testade Vilma morotspuré för första gången. Det gick över förväntan, det va 5 timmar sen hon åt sist så trodde hon skulle bli grinig men inte det. Hon smakade och gjorde en och annan grimas ;) haha
Våran duktig tjeja!!!



Nu kom Mackan hem från jobbet så nu blir det lunch.
Vid 14:30 ska han på fotvård och vid 16:30 är det jobbmöte för hans del.
Vad Vilma och jag ska hitta på idag vet jag inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback