Häng med fina vänner

2010-11-25 @ 21:16:36

Ok, jag erkänner det kanske inte va så smart att gå och träna igår..eller jo det va det men kanske skulle plockat av en vikt eller två på rygglåten. Men är man envis så är man :P
Inte blev det bättre med ryggen när JAG måste skotta utanför porten för att komma ut med barnvagnen....väntade ett tag för att se om vår hyresvärd skulle komma och skotta men icke...kunde ju inte sitta inne hela dagen och det verkade inte som nån av grannarna tänkt skotta så det va bara att gå ner och hämta skyffeln under trappan och skotta upp en liten väg så Vilma och jag kunde gå ut.
Vi gick ner på stan och mötte upp Emma och Lina för en sväng på stan sen avslutade vi med lite lussebullar, pepparkaka och julmust här hemma =) Är glad för att jag har dessa fina tjejer i min närhet!

Vilma ligger och sussar sött, Mackan ringde nyss och sa att han tränar en timme till....
Jag tror går och lägger mig och läser lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback