Kickoff med bl.a trasig dörr

2010-11-19 @ 15:36:03

Vilma och jag snorar ikapp här hemma :/  Markus kände  sig inte helt kry när han åkte till jobbet imorse...sablans förkylning....Längtar tills Mackan kommer hem, då är det familjen mysklädd som har fredagsmys.
Igår va min andra hälft snäll och hoppade över sin fotbollsträning så jag kunde följa med jobbet på kickoff med Ikanohuset. Dock vela jag fram och tillbaka ett tag då jag inte kände mig helt fit for fight med min förkylning....
Vi va på Radisson sas där det bjöds på god mat, uppträdanden och prisutdelning. Tyvärr fick vi inget pris (tror det beror på att jag inte jobbat på 5 månader :p hihi)
Det va Petter och Broken Door som stod för underhållningen :)
Nedan kommer bilder och filmklipp från igår:







Kommentarer

Postat av: Sis

Du är skitsnygg!! Älskar den klänningen,men shit eller PETTER!!!

2010-11-19 @ 17:55:02

Postat av: Angelica

KICKOFF??? Vem fan får Petter att sjunga på en jävla kickoff?!?! 0VARFÖR jobbar inte jag på Ikanohuset?? (lite avis okej...) Hoppas du hade det gott trots förkylning!

2010-11-19 @ 21:01:20
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback