Lördagmorgon

2010-11-06 @ 09:47:42

Statusen hemma hos oss just nu:
Vilma ligger i sitt babygym, Mackan sover och jag bloggar.
På dagens agenda står fotografering ihop med kusin Skorpan, det ser vi fram emot =)
Sen borde vi gå ut på en promenad då det är kanonväder ute.
Påtal om nåt helt annat så började jag läsa "Drömmen förde dej vilse" av Anna Jansson igårkväll. När jag kommit ett par sidor in i boken så slog det mig, jag har ju inte läst boken innan :/
Jag har läst de 9 böckerna som är innan, men "Drömmen förde dej vilse" är del 11 i serien så jag har missat del 10..rackarns..aja, jag får helt enkelt läsa den efteråt. Dagens i-landsproblem :P

Nu är det badtime för mig och Vilma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback