Ullared

2010-11-17 @ 11:03:04

Alarmet ringde 04.00,  toktidigt i måndags morse (näe, det va fasen i mig natt när det ringde)
Klockan 05:00 kom Sarah och hämtade upp mig och sedan styrde Sarah bilen mot Ullared. Vädret va väl inte det bästa, regnade nästintill hela vägen. Både bilresan dit och hem gick ganska fort tyckte jag, kan va för att vi pratade oss igenom dem och drog dåliga skämt ;) haha
Visst va det folk där men inte smockat, helt ok. Såg en kändis också, Morgan från tvprogrammet Ullared!!! :p hahah
Blev lite shoppat, mest till Vilmis.

Vilmas snälla farmor kom in klockan 07 då Markus åkte till jobbet. Sen busade och myste de till Mackan kom hem från jobbet, han jobbar ju halvdag på måndagar resten är han pappaledig.
Tack snälla farmor/svärmor för hjälpen =)
Jag kom hem vid 18 snåret i måndags, vi åt mat, myste med Vilma och när klockan slog 21:30 låg vi i sängen. Sköööönt!


Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, har du också gjort ett Ullared-bord! =o)

Förresten, köpte du tomte-kakeldekorationer? Tror jag fick med mig dom hem av misstag!



Puss!

2010-11-18 @ 00:23:19

Postat av: Maria

Hahaha har du försökt sno mina tomte-kakeldekorationer :P Av "misstag"..sääääkert ;)

Ja, jag köpte såna men det roliga är att jag inte saknat dem...hahah

puss!

2010-11-18 @ 09:55:47
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Sarah

Observera att jag "tror" att jag fått med dom hem. Jag är alltså inte säker. =oP

Du kan få dom nån dag, innan det är dags för tomtepynt. =o)



Pussen

2010-11-18 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback