Vart har ni varit hela tiden?

2010-11-30 @ 12:09:39

Vilma har letat efter sina fötter i ca 4,5 månad men i helgen hittade hon dem äntligen.
Nu släpper hon dem inte i första taget ;)


Den här helgen bara försvann, jag jobbade lör & sön, tvättstugan i lördagskväll, diska, laga mat, vattna blommor, Vilma & Mackan va på babysim i söndags, laga mat, diska...
Det gick bra o jobba i helgen...men i fredagskväll låg jag och funderade på hur kassan funkade.
F9 F10..shit vilken knapp är vilken...vilken  öppnar man kassalådan med...?? Allt va bara ett stort frågetecken...
Men när jag kom till jobbet i lördags klockan 12 så kändes det inte som jag varit borta mer än nån dag..
Allt flöt på bra...visst att det har kommit in mycket nya varor som jag inte har koll på men tyckte det gick bra iaf.
I söndags skulle jag jobbat 12-16 men N undrade om jag kunde jobba till 17 åt honom...Visst, vad gör man inte för sina kollegor ;)

När jag öppnade mitt skåp på jobbet i lördags fick jag mig
en glad överraskning!!
Tack Sarah <3
Igår va jag ledig och Mackan jobbade halvdag, vi veckohandlade på Maxi sen tog vi en snabb sväng på stan.
Vilma fick 2 pyjamaser och en body av mig och Markus i förtidig julklapp.
Idag blev vi bjudna hem till Carro & Liah för bus & lek med dem och Sofia & Nellie...Men Mackan har bilen till jobbet och vi äger inget busskort....Visst finns ju såndär sms-biljett men behöver va hemma till 17.00-17.30 igen så det blir mest fram och tillbaka...Lite tråkigt för det hade varit himla mysigt.
Just nu ligger Vilmis och sover en liten förmiddagslur, när hon vaknar är det dags för lite morotspuré och lunch för mig. Sen vet jag inte vad som händer...blir nog att gå ut en sväng i det fina vintervädret, behöver posta lite traderavinster.... Solen har ju tittat fram idag fast det är -12 så vi får klä på oss ordentligt.


Kommentarer

Postat av: Anna

Hahaha va mysigt! Undra om Vilmer kan hjälpa mig att hitta mina, kan inte se dom för magen;)

puss

2010-11-30 @ 20:22:01
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Caroline

Hejsan igen! Jag har med största sannolikhet hittat dig genom blogg.se's framsida. Det finns ju en liten rullande lista på nyligen skrivna inlägg. De kommer upp helt random så du hade nog turen att få vara med där och få lite fler läsare.



Vad det gäller att påminna så är det nog lättast om du själv håller utkik efter nästa utlottning eller påminner mig med jämna mellanrum. För om ett tag kommer din kommentar ligga bak i arkivet och jag har inte ett minne att skryta om. Men kommer jag ihåg det skall jag givetvis påminna dig :)



Söt blogg du har för övrigt, den är underhållande att läsa, haha gillade det med fossingarna!



Kram

2010-11-30 @ 22:31:34
URL: http://pavlic.nu

Postat av: Maria

Sis, Vilmer hälsar att hon gärna hjälper dig att hitta dina fötter ;)

puss

2010-12-02 @ 11:17:11
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Sarah

Plötsligt ett dag....

Vilma: WTF!? Vad är det där? Och, en till? Shit, morsan, kolla vad jag har!

2010-12-03 @ 19:59:45

Postat av: Angelica

Fötter is the shit! ;)

2010-12-04 @ 23:23:29
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback