Gårdagen

2010-09-09 @ 15:10:00

Igår hade jag en lite småsur tös här hemma (övertrött var  orsaken)+ att den s.k lingonveckan är tillbaka. ..
Den har inte varit saknad om vi säger så...haha är väl 11 månader eller nåt sen jag hade den sist.
Bättre dagar har vi haft ;) haha

Fröken trött som sov högst 5-10 minuter åt gången...

Gårdagens Vilma säger godmorgon.

Vi mötte upp Emma på stan för lite snabbhäng, mycket trevligt.
Igår va ju Emmas stora dag, hon fyllde 25 år!! Stort grattis vännen!

När Mackan kom hem så lagade vi lite mat och busade med vår sötnöt.


På kvällen pallrade jag mig iväg på ett body pump pass! Tack snälla Sarah för att du drog dit mig...seg morsa med mensvärk va sådär peppad på att träna men det va himla skönt!! :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback