Helgen

2010-09-19 @ 23:20:37

Den här helgen bara försvann, precis som alla andra helger. Det som är himla gött är att Mackan är pappaledig måndagar så vi får morgondagen ihop också :)
I lördags så började jag dagen med ett body pump pass ihop med min vän Sarah! Det va jäkligt skönt ska ni veta, få svettas lite (nästan så vi svettades på instruktören, så nära som vi stod), få lite ny energi, få träffa min fina vän.
Sen mötte jag upp Vilma och Mackan som tagit sig ner på stan, vi uträttade lite ärenden.
Senare blev det en sväng till Tornby, bytte en present till en strl större som Vilma fick av tant Emma i torsdags, ett par fina strumpor. När vi va inne på H&M så såg jag en jättefin klänning till Vilma så den fick följa med hem.
Morsan kunde inte låta bli ;)


Sen åkte vi ut till Holmetorp, Mackan och jag hade lite att pyssla med så farmor va snäll och tog hand om Vilma! Det bjöds även på god mat och fika och så lånade vi tvättmaskinen lite också ;) Tack snälla!

När vi kom hem vid 20-tiden så käka vi lite och sen fortsatte vi att pyssla lite.
Nu är plats, datum, tårta, klänning, inbjudningar klart!

Idag har vi inte gjort mycket, vi klev upp ur sängen vid 11-tiden och tog ett såntdär mysigt familjebad, klädde på oss och käka lite sen va det dags att styra bilen mot Borensberg, där Hjulsbro mötte Boren.


Dagens Vilma:


Kommentarer

Postat av: moster

Åh vad stor hon börjar bli:) Klänningen vill jag se på snarast! Vad är det för fin vit kudde med färgglatt mönster hon ligger på i soffan?

puss

2010-09-20 @ 10:50:55
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Maria

Moster:Vi ska tvätta klänningen sen åker den på :)

Det är Holmetorps soffa hon ligger i så det är deras kuddar :) Puss

2010-09-20 @ 13:06:16
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback