kladdkaka & kolakakor

2010-09-27 @ 21:47:54

I söndagskväll hade vi som sagt besök av Cissi med pojkvännen Christian och Emma.
Gudars vad skoj det va att träffa Cissi igen, är nog 5-6 månader sen sist. Håller tummarna för att det inte dröjer lika länge innan vi ses igen. Även Emma fick mysa med Vilma, Vilma blev så glad att hon kräktes lite på Emma :P
Cissi & Christian hade med sig paket till Vilma också, strumpor och tröja :)


Såhär söt va Vilma i sin nya klänning:

Idag har vi haft en riktigt mysig dag, vi vaknade vid 8 imorse men låg kvar i sängen och myste alla 3.
Sen tog vi en promenad och en sväng på stan. På eftermiddagen fick jag ett bakryck och slängde ihop en kladdkaka och kolakakor *mumsfilibabba*
Kladdkakan kan ha varit en av de bästa kladdkakor jag gjort!! :)
På kvällen mötte jag upp Sarah på feelgood för ett step 1 och core pass. När jag svettats klart hojjade jag hem till Mackan och Vilma och tittade på Idol och åt kladdkaka.

Nu är det snart tack och godnatt. Imorgon väntar häng med syster & skorpan.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

Vad fin klänning! Vart har ni köpt den?? :)

2010-09-28 @ 10:45:09
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Maria

Angelica: Den är ifrån H&M :) Mm, tycker den är jättefin :)

2010-09-28 @ 19:43:58
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Idarnatasha

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2012-08-16 @ 14:23:53
URL: http://idarnatasha.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback