Min solstråle

2010-09-09 @ 20:00:31

Vi började dagen med lite mys och bus.


Vid 11:30 messa syster och frågade om jag och Vilma ville ta en tur på stan med henne och Skorpan och det är klart att vi ville! Skulle bara fixa iordning oss först för Vilma och jag satt och slappa i soffan, soffpotatisar som vi är ;)

Kusinerna hänger på stan, den ena lite mer vaken än den andra ;)

Har ni sett nån sötare?! Skulle inte tro så ;)

Mackan är iväg på fotbollsträning och jag och Vilma har tränat på att lyfta upp huvudet (mest Vilma som träna på det) Jag har pysslat lite med hennes fotoalbum medans hon tog sig en liten lur i soffan. Fam Forsberg kom ner med tvättstugenyckeln när de va klara så vi har tvättat ett par maskiner också.
När Mackan kommer hem ska han och Vilma bada och morsan ska se Idol :)



Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback