Tom..

2010-09-21 @ 22:09:12

Känner mig helt tom i huvudet efter denna långa dag...
Jag och Vilma har haft en heldag idag från 06:00-20:15...
Vilma har väl inte varit på sitt bästa humör idag, framåt eftermiddagen blev hon trött och grinig. Sovit som max 30 min åt gången och kanske 1,5 timme på hela dagen...lite sömn resulterar i att man blir lite grinigt.
Gissa om jag blev glad när Mackan titta in genom dörren vid 20:15, äntligen kunde jag få lite avlastning!
Fy sate, dessa långa dagar (3ggr/vecka) med både jobb och träning för Mackans del tar kol på mig ibland...
Men det ryktas att det är fotbollsuppehåll nån månad snart....behöver jag säga att det ska bli u n d e r b a r t!!
Men då är det la innebandy...det får diskuteras :P haha


Idag har vi haft spontanbesök av Åsa som va påväg hem ifrån jobbet!! Himla mysigt och trevligt :)
Träffat Emma en snabbis och varit på en kvällspromenad, tittade då förbi Lina för att överlämna lite post ;)
 
Innan grinigheten började så hade jag en solstråle här hemma :)


Kommentarer

Postat av: Angelica

Men du vilken bedårande söt unge du har Maria! :) Du får försöka pitcha in honom på att gå med i Jockes korpenlag "bara" träning en gång i veckan, onsdagar 20-21 tror jag i Vasahallen :) Sen när serien startar så är det bara en match i veckan och inga träningar! Behöver jag säga SWEET

2010-09-22 @ 00:29:37
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Anna

Kan mycket väl tänka mig att det dära är långa dagar, jag tycker Linus 8-17:30 pass känns långa ibland. Det ÄR tufft att vara hemma med barn hela dagar.

Du gör ett kanonjobb! Och vad söt Vilma är på bilderna!

2010-09-22 @ 19:08:13
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Maria

Angelica:Tack snälla, gullig du är :)

Fy farao vad gött det lät! Ska nog ta mig ett snack med honom :P haha



Syster:Du gör också ett kanonjobb sis!! Det vet du!

Aah, det blir ganska långa dagar...

Mmm, hon är en liten sockertopp :) :)

2010-09-22 @ 21:50:15
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback