Kniv å gaffel

2010-09-14 @ 21:42:51

Hann inte med nån bloggning igår så får bli en update nu.
Igår tog vi en liten runda i stan sen fortsatte vi till Ikano-huset och besökte mitt jobb en snabbis och som vanligt på måndagar så blev det storhandling på Maxi också.
På eftermiddagen kom Vilmas morfar förbi en snabbis och hälsade på.
Gårdagens Vilma:




På kvällen hade min karl en överraskning till mig, han hade bokat bord på kniv och gaffel!
Han är himla fin min karl. Lite försenad "2-årsförlovningspresent". Då kanske ni undrar vart vi gjorde av Vilma? Hon hade det supermysigt hos farmor & farfar som va så snälla och kom in och satt barnvakt =)
Tack snälla farmor och farfar.



Påvägen hem gick vi igenom Trädgårdsföreningen, vi stannade till och tittade på
Lusthuset "The Golden Love Pavilion".

Där fick jag ett hemligt kuvert av Mackan.....


Idag gick vi upp ...vet inte om jag törs skriva det...haha klockan 12!!
Vilma vaknade vid 8 och va hungrig sen låg vi och myste i sängen och läste corren.
Sen somnade hon om vid strax efter 9 och de säger ju att man ska passa på att sova när barnen sover så när vi vaknade va klockan 12:00 ;) haha
På eftermiddagen tittade Åsa förbi påvägen hem från jobbet, mycket trevligt med spontanbesök :)
Sen tog vi en liten promenad i regnrusket och hälsade på på jobbet inne i stan.
När vi kom hem fick jag lite problem, hade ingen hemmanyckel. Detta är andra gången det händer sen Vilma föddes, 2 ggr på 2,5 månad. Senil morsa! Det har aldrig hänt innan.
Som tur är har syrran i trappuppgången bredvid en extranyckel som jag lånade.

Nehe, nu ska jag slappa lite framför tv:n medans Mackan tar hand om Vilma som är grinig och trött.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Ah, hemliga kuvert. Gillart!! ;o)



Men... hur låste du dörren vid utgång om du inte hade hemmanyckel? Eller öppnar inte Markus dörren om han är hemma och det ringer på? Hmm, borde kanske ta ett snack med honom om det. =o)



PUSS!! (och tack för besöket på BKM!)

2010-09-15 @ 09:21:48

Postat av: Angelica

Älskar den extremt chockade minen Vilma har när hon vänder från mage till rygg! hahha Så söt! :)

2010-09-15 @ 11:38:51
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Milla

Jag kan ta hand om henne, jag kan, jag kan!!!=)

2010-09-15 @ 21:57:41
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Postat av: Maria

Sarah: Maria gillar också hemliga kuvert! lycklig

Näe, Mackan har en tendens att skita i att öppna dörren när man ringer på :P haha Näevars, man behöver inte nån nyckel för att låsa dörren utan det är en såndär fjong som man trycker upp så låser man dörren...men för att öppna dörren behöver man en NYCKEL :p haha



Angelica: Ah hon ser aningen chockad ut ;) hihi



Milla: Vi vet att du kan!! =) Bara o hojta när du vill leka med henne.

2010-09-17 @ 14:28:51
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback