Ensamt i soffan...

2011-04-09 @ 23:18:50

... Vilma sover och Mackan är på Platå på klassåterträff.
Det har ryktats att 3-rättersmiddagen inte är nåt att hurra för, nyss skickade Mackan ett sms att de fick lämna tillbaka varmrätten för att köttet var dåligt :( Vet i hundan om det är värt 400:-...
Jag ska inte gå på min klassåterträff, dels tyckte jag att det va för dyrt, sen att det ryktas om att maten är dålig (vilket verkar stämma) samt att det bara är 4 st som anmält sig från Ekholmsskolan och så skulle våran återträff varit på Valborgsmässoafton och då firar Mackan och jag 6 år!!! ..Nope, det blir ingen klassåterträff för min del.

Körde ett body pump pass imorse ihop med Lina! =) Kände mig stark och det gick bra!!! =)
Efter lunch gick vi ner en snabbis på stan för att fixa några ärenden, gick till biblioteket för att lämna tillbaka Hits 70-tal boken. Sen gick vi upp till bilen och styrde mot Nkpg för ett besök på Babyland.
När vi köpte vår barnvagn där så fick vi ett presentkort på 500:- så vi tänkte använda det till att köpa ett regnskydd till sittvagnen. Det visade sig att det funkade jättebra med regnskyddet till liggdelen och ett sånt har vi!! Åhh, tröga vi är! Kunde vi bara inte testat det så hade vi inte behövt åka dit. Men vi båda räknade med att det inte skulle passa på sittdelen men tji fick vi. Så vi plockade ihop lite annat smått och gott till Vilma. Lika bra att handla upp det när vi ändå tagit oss dit, men det var svårt att hitta nåt....vi behöver inget just nu..
Påtal om barnvagnar så är jag så sugen på att köpa en ny barnvagn till nästa barn...
kommit in många fina 2011-modeller...
Påvägen hem från Nkpg dumpade vi Mackan i Johannelund hos Jens där förfesten va i full gång.
Vi åkte hem, Vilma åt kvällsmat, sen tog vi en promenad med syrran och Skorpan. Sen blev vi uppbjudna på tacos. Sablar de är så himla fina de dära Forsbergs. Tar hand om mig och Vilma när Mackan "dumpar" oss :P
Åh Skorpan är ju så himla fin, när hon skulle ta sitt kvällsbad så fick Vilma också bada,
Skorpan tvättade Vilma på ryggen. Åh de är så himla söta ♥

Har inte tagit så mycket kort idag så slänger in ett par ifrån i torsdags.
Det senaste är att ställa sig upp mot ALLT:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback