Hits 70-tal

2011-04-06 @ 21:29:30

Mackan fick lite brådis imorse kan man säga, hans alarm ringde inte. Vi vaknade av Vilma vid 07:43 och klockan 08:00 började Mackans kurs i Söderköping. Jalla Jalla! 08:17 var han på plats!!
Nej, jag vill inte veta hur fort han körde :P haha

Sådär roligt väder när vi vaknade, grått, mulet och regn :( Uschan, får bli innemysardag idag. Men efter lunch så sprack det upp och blev blå himmel med sol och en temperatur som låg på +10 =) Så Vilma och jag klädde på oss och tog en sväng, postade Traderapaket och så gick vi till biblioteket och lånade boken Hits 70-tal ;)
Nu har jag ett bibliotekskort igen, vet inte när jag var på ett bibliotek senast men
nu kan Vilma och jag gå dit och låna böcker =)

Efter att Vilma ätit kvällsmat så kom Skorpan ner och lekte lite ett tag =)
Jag smet iväg strax innan 18:30 för att köra ett body pump pass på Feelgood ihop med Sarah!! =) =)
La på en extravikt på triceps-låten! Yay!

När jag kom hem så lagade Mackan mat, sen blev det käk framför Arga Snickarn. Sen drog Mackan ut på en löprunda, han kom precis hem och höll på att kräkas :P haha vad tror han när han precis ätit och springer tokfort?!

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Hmm, undra hur mycket Vilma kommer gilla biblioteket, om det blir fler böcker med låtar som hon förmodligen aldrig kommer att höra. =oP



Jättekul med sällskap på passet förresten! Blev ju inte så mycket snack efteråt, men det var kul att se dig iaf! =o)



PUSS

2011-04-07 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback