Kan stryka min...

2011-04-20 @ 11:26:32

...tandläkartid nästa onsdag!! Så j*vla skönt! Han hann nämligen laga båda hålen imorse.
Så nu är det äntligen över! Kändes som att min bedövning ifrån i måndagsmorse precis hade gått över så va det dags igen. Så nu sitter jag här i soffan och är helt bedövat på högersidan i ansiktet.
Borde va borta om nån timme eller två.
I påsk blir det godis :P hahahaha
När jag va hos tandläkaren för lite mer än en månad sen på undersökning och fick förklarat för mig att jag hade 4 hål, 1 i varje visdomstand så gick luften ur mig....inget mer godis/chips! Så jag har inte ätit nåt sånt på mer än en månad så nu har jag lite att ta igen :P hahahaha

Igår va Vilma och jag en sväng på stan, skulle se om jag hittade några skor till henne. Men det fanns inga i hennes strl kvar så ska se om jag kan ta mig ut till Tornby nån dag och kolla där.
När det va dags för Vilmas eftermiddagslur så fick hon ta den i vagnen, vi gick en promenad så jag kunde njuta av solen! ;) Vi gick till Vilmas morfars nya verkstad, Vilma sov när vi kom fram så jag satte mig på en bänk och njöt av solen och lugnet! :) Vilma vaknade strax innan morfar kom till verkstaden. Bra planerat :P

Vilma och morfar leker gömma nyckeln i temosmuggen.

Markus började senare idag så jag kunde åka till tandläkaren.
Så de hade varit ute på en morgonpromenad.
Idag jobbar Mackan som vanligt sen är det fotbollsmatch ikväll, samling 18.
Knappt sett honom måndag, tisdag och onsdag.
Lite tur att jag varit iväg hos tandläkaren både
måndagmorgon och imorse så han får träffa Vilma lite.

Nehe, nu väntar jag på att Vilma ska vakna från sin förmiddagslur sen ska vi träffa Fam Gustafsson.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Anna

Det är skitsvårt att hitta skor i så liten storlek som INTE kostar 200 spänn vilket jag tycker är alldeles för dyrt för barn som inte går själva än, bästa vi kunde hitta med riktig sula är dom från H&M men det fanns även nån basketkänga på Åhlens osäker på sulan. Men vi dammsög stan vill jag lova!

puss

2011-04-20 @ 15:55:27
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback