Vår tisdag

2011-04-12 @ 20:03:45

Idag valde Vilma att vakna 06:15, inte ok om ni frågar mig.
Va bara att pallra sig upp och leka lite innan det blev frukosttime.
Mer bus fram till förmiddagsluren, sen lunch och en sväng på stan.
Blev ett par byxor till Vilma och ett basic linne till mig. Va inne och pratade med dem på Festligt & Bakat också.
När Mackan kom hem från jobbet vid 17-tiden så smet jag iväg och solade! Superskönt!!
Nu är Mackan iväg på fotbollsträning och Vilma sussar sött.
Det va våran tisdag.

Imorgon väntar ett besök på Storken och ett body pump pass på Actic.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-13 @ 14:53:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback