Dagen B närmar sig... & Grattis!!

2011-08-31 @ 12:21:28

Nu är det inte många dagar kvar till dagen B.
Många som frågar hur det känns? Är du nervös?
Näe, faktiskt inte, inte än. Men fråga mig lördagmorgon ;) haha
Då får ni nog ett annat svar.....
Tror det är för att jag jobbar o så, finns annat att tänka på.
Vi har nog koll på det mesta (förutom bröllopsfesten...haha)
Planering har gått bra och de sista dagarna kan vi nog koppla av.
Vi hade en liten kris häromdagen, då vi helt plötsligt stod utan fotograf på bröllopet....men det har nu löst sig.
Tack som f*n sis för din efterlysning av fotograf på bloggen och all sökning du gjorde!
Älskar dig <3

Vilma och jag fick gå själva på babysimmet i söndags då
Mackan inte va så fräsch efter sin svensexa :p haha
Viilma tyckte det va skoj o bada, plaska lite och härja på de andra barnen!
Men det är inte lätt och duscha och byta om nu när hon knatar omkring ;)

I måndags jobbade jag 12-18 och på kvällen blev det ett Bodypump pass.
Igår jobbade jag 10-18 inne i stan och när jag kom hem så va Martin & Milla på besök.
Sista checken inför lördagen.

Idag steg jag upp i ottan, Vilma & Mackan låg och sov sött.
06.45 befann jag mig på Feelgood för ett bodypump pass.
En av mina favoritinstruktörer är tillbaka på FG, det va hon som hade passet imorse så det va skitskoj!

Påvägen hem köpte jag nybakat bröd och en bukett blommor på torget (brödet köpte jag inte på torget :p)
Idag är ingen vanlig dag för det är Mackans födelsedag så vi hade lite födelsedagsfrukost när jag kom hem.
Familjebad.
Vid 10.30 hade jag en tid för att plocka ögonbrynen.

Nu är det dags för lunch.
En tur på stan b.la systemet
Kl 14.00 ska Mackan till frisören
Kl 15.00 ska jag till frisören
Tvättstugan 14-22
Lite födelsedagsfika med Markus föräldrar.

Tack och hej!


Kommentarer

Postat av: Anette

Grattis! Ni var superfina :)

2011-09-04 @ 11:23:26
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback