M Ö H I P P A

2011-08-10 @ 12:05:51

Det blev ingen träning för mig i lördagsmorse!
Strax innan 9.00 ringde det på dörren!
Där stod ett gäng fina tjejer (Emma, Lina, Åsa, Hanna, Emma.B, Lovisa, Sarah & Milla, Cissi anslöt oss på stan lite senare)  jajjemen det va dags för min möhippa!!! :D
Efter en lyxig frukost (hotellfrukost va ingenting jämfört med den här ;) och skålande så bar det av ner mot stan för ena halvan, den andra halvan försvann (tydligen till Trädgårdsföreningen)
Updraget på stan va att hitta en klänning, som ni ser på bilderna.
Tyvärr blev det ingen av dem :P haha
I provrummet på Vila hittade jag min barndomsvän Cissi ♥
Sen var det dags för lite picknick i Trädgårdsföreningen + att jag fick en ny outfit ;)
Mätta och glada traskade vi sedan till Studio Fitness för att köra Stripaerobics! Sjukt roligt!!!!!
Efter det bar det av till Linghem (med hjälp av 3 snälla privatchaufförer) där resten av kvällen spenderades.
Egen kock, 3-rätters, poolbadande, poolkrig, norsk karaoke, roliga lekar!, snabba frågor, medaljutdelning, jag blev stylad från topp till tå!, prat, skratt!
Jag hade en toppendag!!! Jag är så glad över mina fina vänner ♥
Tack snälla ni för en superrolig möhippa!!
Här kommer lite bilder från min kamera :
(kan komma upp fler bilder senare om jag får bilder ifrån dem som hade kamera med sig)





♥Glädjetårar ♥







Ett lyckligt möhippeoffer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback