Regnregnregn

2011-08-19 @ 17:08:00

Härligt väder...not! Tycker lite synd om de som tänkt gå på Rixfm-festivalen ikväll....blött blir det.
Aja, vi tänker inte ge oss ut och titta på nån festival....vi ska strax ta en vända till Maxi för lite veckohandling och sen blir det familjemys, mysbrallor och tända ljus!
Annars då, jobbade i måndags. Åkte snabbt hem för att slänga i mig lite käk för att sedan ta en rask promenad ner till Feelgood för ett Bodypump pass. GÖTT!!
I tisdags jobbade Mackan halvdag och jag 13-20.
I onsdags jobbade jag också, och direkt efter jobbet va det jalla jalla hem för att dressa om och sedan ner till Texas Longhorn för att fira Emma.B (Hon fyller inte förns den 2:e sept men det passade bäst att fira i ons)
Igår och idag har jag varit ledig, Mackan har jobbat halvdagar.
Vi tog en snabb tur på stan igår, tanken va att vi skulle hämta min vigselring men den ska graveras också (missade det) så ska hämta den om 2 veckor men den är betald iaf.
Våra förlovningsringar har varit inlämnade på putsning så de ska vi också hämta nån dag framöver.
Efter det blev det lekparkshäng och på vid 17-tiden åkte Mackan iväg för att spela fotbollsmatch.
Då kom fina Lina och sällskapade oss, det blev mera lekparkshäng :)
Idag hade vi en liten lekdate med Skorpan på förmiddagen :)
Efter lunch drog vi på oss stövlar, regnskydd och tog med oss paraplyerna och tog en sväng på stan.
Vilma fick en ny långärmad tröja + en fleecejacka.
Fleecejackan fanns med på H&M´s hemsida men inte tröja och jag orkar inte fota den :P haha
(inte går det att få bilden i mitten....jag ger upp :P)











Nehe, mot Maxi!
I helgen väntas jobb lördag & söndag.
På lördagkvällen ska vi iväg men jag tror att det är hemligt så kan inte avslöja vart (Ni får veta det senare)
På söndag är det tvättstugan och Mackan ska spela match så Vilmas farmor kommer in och är barnvakt tills jag kommer hem från jobbet. Tror även att det ev är en lekdate med Skorpan inplanerad på eftermiddagen.

Tjingeling


 


Kommentarer

Postat av: Angelica

hahaha Tröjan kom med, fast ligger utanför inlägget! :) Till vänster.... ser jättekul ut. Ser ut som en mycket mysig fleece iaf!

2011-08-19 @ 22:29:37
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback