Lördagsupdate

2011-12-10 @ 21:48:45

Nehe, kanske dags för ett blogginlägg. Va ju ett par dagar sedan om vi säger så.....
Tänk om jag va lika duktig som min syster på att blogga, hon bloggar ju dagligen och om man har tur så trillar det in mer än ett inlägg om dagen!!
Jag vet inte vart min tid tar vägen, när Vilma har gått och lagt sig om kvällarna så har vi sett Grey´s anatomy.
Vi är inne på säsong 7 nu =)
Annars så är det mycket jobb nu, decembermånad innebär full rulle på jobbet.
Idag har jag jobbat 10-18 och det har verkligen varit fullt ös från öppning till stängning.
Det har varit dåligt med träning senaste dagarna då min förkylning inte riktigt släppt än :/
Vilma hostar lite fortfarande men det går åt rätt håll iaf! :)
Orkar inte hämta min kalender som ligger i väskan ute i hallen så det blir ingen daglig update....haha....kommer inte ihåg i huvudet vad som hänt :p
Men jag vet iallafall att julklapparna är inhandlade och inslagna, julkorten är fixade, jag har lämnat julklappar till Stadsmissionen, lussebullarna är gjorda, annan modell av lussebullar är gjorda, kolan är gjort, ischokladen är gjord. Mackan och Jens gör skinka i detta nu.
Det är bara en gran som ska inhandlas och julpyntas.
Va även hos frisören igår, lite julfin i håret ;) Färgade ju håret själv för ett par veckor sedan, det blev lite mörkare än vad jag tänkt mig, typ svart :p haha
Men nu är det nyfärgat och klippt! Tänkte ju att jag skulle få lite avkoppling där i frisörstolen. Men icke, en mamma kommer in med sina 2 barn, ca 5-7 år. Första ska mamman klippa sig och göra en håruppsättning. barnen var mer vilda än tama, åkte rutschkana på bordet och for fram och tillbaka och va allmänt högljudda (stavas det verkligen så?!.....högljuda, högljudda....?!) Så det blev ingen lugn stund hos frisören men jag blev ju fin i håret iaf! ;) Man får va glad för det lilla ;)
Imorgon väntar jobb igen men då 11-16.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Jag skulle bli skogstokig om dom ungarna kom in när jag ska ha min lugna frissastund om en vecka!

puss

2011-12-10 @ 22:41:20
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback