Lila

2011-01-18 @ 21:22:24

Nu är de nya gardinerna uppe, snälla svärmor tittade förbi med dem på förmiddagen.
Så nu är den lila duken på bordet (nöjd Sarah?! ..haha), de lila kuddarna i soffan och de lila gardinerna uppe.
Jag är nöjd, men tror jag måste ha nån mer lila pryl ;)
Vid 13-tiden mötte Vilma och jag upp Emma för en fika på Fräcka Fröken, mycket trevligt! Tyvärr blev det inga bilder tagna då vi inte har nån väska till vår systemkamera så vet inte riktigt hur jag ska transportera den och vår gamla kamera glömde jag hemma...Jag får helt enkelt införskaffa en väska till vår systemkamera så den får följa med ut.
Annars har vi inte gjort så mycket idag, när Mackan kom hem från jobbet så fixade vi lite käk. Och nu är han iväg på fotbollsträning, Vilma ligger och sover och jag hänger här.
Imorgon är det min träningsdag, onsdagar är min träningsdag!! YAY!! Har jag tur får jag smita iväg på fredagkväll, lör & sön ;) haha I fredagskväll gick jag och körde lite gym när Mackan kom hem ifrån jobbet :)

Nu blir det bröllopsklänningssurfande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback