Lugnt & skönt

2011-01-15 @ 17:16:25

Just nu är det tyst och lugnt här hemma. Vilma ligger och sover och Mackan gick strax innan 16 för att gå bort till Kungsberget för 2 -timmars fotbollsträning. Just nu bara njuter jag! Surfar runt på lite bröllopsbloggar för att få lite tips & inspiration ;)
Idag vaknade hela familjen vid 09:00 :D Sköööönt! Frukost, lek & bus, moppade/dammsög/våttorkade alla golv, Vilma sov sin förmiddagslur, gjorde inköpslista, plockade in disken, vattnade alla 511 blommor, vid 12:30 va det lunchdags för hela familjen, Vilmas farmor kom förbi vid lunch då farfar Arne hade bowlingtävling i Sporthallen. Mackan och jag smet iväg till Tornby för lite veckohandling på Maxi och en snabbkik på Ruminteriör, Nordik, Chilli,Stadium & Rusta. Vi kom hem med ett par soffkuddar ifrån Ruminteriör, de hade köpt 3 betala för 2 :)
En tröja till mig ifrån Stadium, Vilma fick en mjukisdjurselefant ifrån Nordik.
Hade sett en lampa i Rustas senaste reklamblad, färgen på lampskärmen såg ut att vara precis samma färg som på gardintyget jag köpte på Åhléns. Och dessutom så kostade den 29.-!! Kanonbra tänkte jag! Bara det att den lila färgen var slut :/ Bajs också! Hoppas på att de får in dem igen *håller tummarna*
Farmor & Vilma hade precis kommit hem när vi kom hem från Tornby, de hade varit ute på en långpromenad. =)
Måste säga att det gick ju lite fortare att åka runt till de olika butikerna  när man inte behövde lasta i och ut bilbarnstolen varje gång. Så det va ju toppen att farmor ville titta förbi och mysa lite med Vilma.
Va nyss nere i tvättstugan för att kolla om det var ledigt men icke, tänkte att jag kunde kört några maskiner nu....Men vi har tid i tvättstugan imorgon.
Mackan kommer hem efter 19, då ska vi fixa lite käk och sen ska vi spendera resten av kvällen i soffan!

Trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Postat av: sofia

Jaha i landeryd, det är en fin kyrka.. Vilket datum blir det?



japp allt är klart, bara betalning av mat, dricka och lokal kvar.. och har lite små pill som lite ballonger och dekoration kvar..

Skönt.. men känner mig ändå inte klar på nått sätt, om du förstår vad ja menar, bara 4 månader kvar nu..

Har du några bra "bröllopsbloggar" på lager så tipsa mig gärna älskar att kolla runt!



Kramar

2011-01-15 @ 18:45:56
URL: http://karleksbarn.blogg,se

Postat av: jenny

oj mångha frågot på en gång.. ja vi flyttar till hus i linghem :)

japp här i linköping ska jag plugga.. de ska bli riktigt roligt!!

Kram´på er!

2011-01-15 @ 21:34:50
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback