Överraskningsfödelsedagsfest

2011-01-09 @ 12:08:49

Igår mötte jag upp Sarah utanför Actic strax efter 11 för att köpa träningskort. Nu har jag snart en kortlek med träningskort :P haha Näevars, får se hur jag gör med Feelgoodkortet...
Efter det tog jag bilen ut till Tornby, igår när vi va på Åhléns i stan så hittade vi ett gardintyg men det fanns inte tillräckligt mycket så de va snälla och la undan det på Ikano-huset så jag åkte ut och hämtade det.
Och så sprang jag in en snabbis på IKEA...Strax efter att jag kommit hem så tittade Fam Forsberg förbi och sa hej :) Gillar sånadär spontanbesök :)
Vid 16:30 så kom Tobias & Åsa förbi här och hämtade upp mig för att åka till Emma där det vankades överraskningsfödelsedagsfest för Hanna som fyller år nu på tisdag :)





Mackan passade på att ha grabbkväll när jag inte va hemma ;)
Vilma fick snällt vara med på grabbkvällen så hon kunde skvallra för morsan sen ;)



Nu ska vi äta lite lunch och sen ta en promenad i det fina vädret...
Jag hör fågelkvitter...Våååååååååååår!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback