Lekparkshäng + Valla

2011-07-28 @ 23:10:25

I tisdags hängde vi först i lekparken i Trädgårdsföreningen.


När Mackan åkte iväg på fotbollsträning vid 17:30-snåret så
gick Vilma och jag ner till lekparken vid Stångån.


På eftermiddagen igår kom Vilmas snälla farmor in för att ta hand om Vilma.
Mackan och jag skulle stå på bakluckeloppisen uppe vid Cupolen nämligen.
Måste säga att det gick riktigt bra för att va första gången, 800:- fick vi ihop!
Dessa pengar går direkt till bröllopskassan ;) ;)
Men syrran och Linus slog oss, 2200:- fick de ihop!!! Bra skit! ;) haha

Idag har vi haft tvättstugan på förmiddagen. Efter lunch gjorde vi en liten tripp till Valla.




Efter Vilmas eftermiddagslur kom Martin förbi en snabbis och Vilmas morfar =)
Vid 17:30-snåret åkte Mackan iväg på fotbollsträning, jag och Vilma gick till Emma och hängde där!
Alldeles förlänge sen som jag träffa henne!!

Nu ska vi titta klart på Trassel och sen släcker vi här hemma.

Poster Trassel (2011)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback