♥Vilma 1 år♥

2011-07-02 @ 22:30:45

Idag blir våran skruttunge 1 år!
HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!!!
Grattis mamma och pappas solstråle.

Tyvärr har födelsedagsbarnet inte orkat fira nåt idag då hon inatt vaknade med 40 graders feber och som har hållt i sig hela dagen :/ Hon har ätit 2 små skedar med potatismos och en halv majskrok.
Druckit lite vatten och fruktdryck.
 Sovit mest hela dagen, är riktigt slö och orkeslös.
Markus har i stort sett haft henne i famnen hela dagen....
Jag har jobbat 10-17 idag, det tog emot att åka till jobbet imorse. Ville inte lämna dem ensamma :(
Men Markus skickade sms till mig titt som tätt och uppdaterade mig om hur Vilma mådde.
Efter jobbet blev det veckohandling på Maxi och sen hem och ta hand om en glödhet Vilma...
Usch, det gör verkligen ont i mammahjärtat att se henne såhär sjuk!
Just nu ligger Vilma och sover på Markus bröst, vi ska strax gå och lägga oss....tror tyärr inte att det blir så mycket sömn inatt...
Natten till idag va Markus upp 4 ggr och sprang, sen gick vi upp vid 06.00
 (Han lät mig sova eftersom att jag skulle jobba men jag vaknade varje gång Vilma började gråta och tillslut gick vi alla upp, så nu är hela familjen ganska trötta)

Imorgon är en ny dag, hoppas Vilma mår bättre imorgon!!

Förresten, tack snälla för alla grattissms och grattishälsningar på Facebook till Vilma.
Och till Fam Forsberg för det fina blogginlägget!

Förrsten, Vilma fick ett jättefint grattiskort av Skorpan ikväll.

Vilma fick två paket på sängen imorse i ett av dem
låg den här:

Tack och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback