Födelsedag + Midsommar

2011-06-24 @ 11:21:00

Sen jag skrev sist så har jag blivit 1 år äldre, närmare bestämt igår.
Igår va det min dag och det trillade in sms, telefonsamtal och inlägg på Facebook mest hela tiden under dagen :D
Sablar vad fina vänner jag har ♥
I onsdagskväll blev jag firad av Emma & Lina, fick fina paket och en rosbuske.
I torsdagsmorse (på den stora dagen) vaknade jag när Markus skulle kliva ur sängen.
Jag: Vad gör du?
Mackan: Jag ska gå upp och göra frukost på sängen till dig.
Jag: Näääe, jag vill sova. Låg tyst ett tag och lyssnade om Vilma va vaken.
Jag: Vilma sover, då sover jag också.
Mackan: Ok.....
Så Markus gick upp och åkte till jobbet, 2 min efter att Markus åkt så vaknade Vilma 06:30 :P haha

Jag fick paket och fina kort ifrån Mackan & Vilma, jag har fått paket x2 från jobbet (Ett från familjen + ett från kollegerna) Jag har fått en liten present av Forsbergs. :D
Det ska tydligen komma ett paket på posten till mig också, ifrån Markus....?! Spännande spännande....

På lördag ska vi fira mig och Vilma (som blir 1 år den 2:e juli).

Men först ska vi fira midsommar med goda vänner!


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback