Midsommarafton + födelsedagsfirande

2011-06-28 @ 09:49:43

Midsommarafton firade vi ihop med våra härliga vänner.
Tyvärr så togs det inte så mycket bilder men här kommer iaf två:


I lördags så blev jag och Vilma firade av min & Markus familj.


Både Vilma och jag fick massa fina saker!
Tack snälla för alla fina paket!!
I söndags så va det dags för jobb igen. Va inställd på att det skulle bli lugnt då det va klarblå himmel och strålande sol + att folk säkert va kvar på sina landställen.
Men icke, från det att vi öppnade och fram till 16:30 så va det full rulle. Så pass att F ringde på mig när jag hade lunch och bad mig komma ut och hjälpa till. Sen hade jag en pall med skolstart att ta hand om också så söndagen bara försvann. När jag kom hem så va Vilmas farmor här, Mackan spelade fotbollsmatch.
Då Mackan inte hade någon bil, åkte Vilma och jag och hämtade honom efter fotbollsmatchen.

Nehe, nu ska jag slänga ihop lite kycklingsallad.
Picknick i Trädgårdsföreningen med Tobbe & Åsa väntar så fort Mackan kommit hem från jobbet.

(Hann aldrig med att publicera inlägget igår så det kommer nu istället

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback