Parkhäng

2011-06-28 @ 22:12:05

Som jag skrev igår så hade vi en mysig picknick
med Tobbe & Åsa i Trädgårdsföreningen.

Vilma hur låter motorsågen?

Man kan även använda motorsågen som en gitarr och lira lite ;)

Där det finns en boll, där hittar man Mackan!

Klättra på trädstammar är också en rolig sysselsättning.

Det spelades lite "volleyboll" eller nåt också...

Tack för en mysig picknick! :)

Det blev lite träning igårkväll också, Sarah och jag körde Step 45 min och Core.
Lite kul att varva med nåt annat mellan Bodypump passen! + att få träffa Sarah och dra några dåliga skämt gjorde min kväll ;)

Idag har jag jobbar 13-20 (skulle ha jobbat 10-18 men då U på jobbet missat att skicka v.26´s schema till en av sommarjobbarna (bra där.....) så är vi lite ont om personal. 6 st är på semester 1 st lite halvt sjukskriven...så det har blivit lite schemaändringar denna vecka så istället för en 13-20 imorgon så ska jag jobba 10-20 (pepp) + att vi "bara" är 3 personal om dagarna....)
Så jag jobbar:
Tis, Ons, Tors, Fre, Lör, Sön, Mån, Tis, Ons, Tors.
Ni vet vart ni hittar mig, sådär kul när det är kanonväder ute!!

Nu är det läggdags, ny jobbdag väntar imorgon.


Kommentarer

Postat av: Sarah

Om man bortser från att jag nästan glömde bort att åka dit, så är det mycket roligare när du är med!

Jag funderar på att göra en kartong-kopia av dig, som jag kan ha med mig på passet när du inte kan följa med. =o)



PUSS!

2011-06-29 @ 19:02:18

Postat av: Lina

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 04:22:49
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback