Alltför nära

2011-11-09 @ 14:21:14

Åh, skrev ett långt inlägg igår, tryckte på knappen publicera och inlägget försvann. Borta!
Så här kommer ett lite kortare inlägg för jag har lite annat att pyssla med nu när Vilma sover.
Jag skrev iaf att jag läst ut boken "Alltför nära" av Linwood Barclay.
Så himla himla bra bok! Vill du läsa nåt spännande så läs den!
Har även läst boken "Utan ett ord" av samma författare, den va med riktigt bra!
Alltför nära

17-årige Derek har kommit på den perfekta planen för att kunna få vara ifred och hångla med sin tjej. Han ska gömma sig i sin bäste väns hus när familjen reser bort. Men bara en kort stund efter avfärd kommer familjen tillbaka och Derek gömmer sig i källaren. Plötsligt ringer det på dörren. Sen hör han de första två skotten, ett skrik och sen ett skott till. Fotsteg närmar sig, dörren till källaren öppnas...När familjen Cutters grannar, den socialt välanpassade familjen Langley, skjuts till döds i sitt hem i den slumrande småstaden Promise Falls, börjar gamla synder flyta upp till ytan. Rädslan håller familjen ­Cutter i ett järngrepp. Mönstret blir tydligare och tydligare. Har mördaren verkligen gått till rätt hus?

Jag jobbade 13-20 i måndags och sen fick jag den stora äran att åka till Maxi och veckohandla! Pepp!
I tisdags va jag ledig, blev tillfrågad att gå på "Frukostmötet" på Bokmedia mellan 09-10.
Efter det tog vi en snabbis till IKEA för att kolla på ett bord + stolar som vi spanat på till Vilmas rum.
Mackan åkte och jobba vid lunch, halvdag.
Efter att Vilma sovit sin lur så tog vi en sväng på stan, spanade lite till önskelistan.
Men man kan ju typ bara spana 20 min åt gången sen lessnar Vilma på att gå på stan :p
Men har kommit på några saker som jag önskar mig av Tomten.
Mackan va duktig och tvättade bilen ut-och invändigt igår efter jobbet, så nu är den ren och fin.

Vilma har varit lite less på livet senaste 2-3 dagarna.
Hon vaknade och va jätteledsen natten till i tisdags :/ Helt otröstlig.
Så vi va vakna mellan 00.30-03.00 :(
Men inatt har hon sovit mycket bättre och är på bra humör!
Vår gissning är: tänder på G.

Nu ska jag fixa iordning mig lite sen ska Vilma och jag möta upp Emma för
att gå vidare till Lina :)


Kommentarer

Postat av: Milla

ÅHHHHh den vill jag låna, älskade utan ett ord!!!!

Jag bokar den tills vi ses halv två vecka 27;)

pöss <3

2011-11-21 @ 18:57:14
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback