Karlstad över helgen

2011-11-06 @ 21:47:35

Så har det gått ännu en vecka och nu är vi inne i November, swisch säger det så är det julafton snart!
I måndags jobbade jag 10-18, efter det blev det ett Bodypump pass med Milla.
Å sablar vilken träningsvärk jag fick efter passet, släppte i torsdags :p haha
I tisdags va jag ledig, Vilma och jag slappade i morgonrock lääääänge, sen blev det lekparken där Forsbergs hängde. Efter lunch och powernap så tog Vilma och jag en tur på stan,
spanade in eventuella julklappar och jag köpte mig 2 par nya skor!
I onsdags jobbade jag 13-20. Mackan jobbade halvdag.
I torsdags jobbade jag 10-18, Forsbergarna kom ner på lite hemmagjord pizza.

(Snodde bilden från syrrans blogg)
I fredags va Sarah snäll och bytte tid med mig så istället för att jobba 13-20 så jobbade jag 10-18.
Så vi kunde komma iväg till Karlstad lite skapligt.
Helgens utflykt var en tripp till Karlstad för att hälsa på min barndomsvän och henns pojkvän.
Vi kom iväg strax efter 19, Vilma sov i stort sett hela vägen, vilket va himla skönt!
När vi kom fram checkade vi in på Elite hotell, Vilma va helt speedad när vi kom upp på hotellrummet men efter 1 timme slocknade hela familjen.

På lördagen startade vi med en göddig hotellfrukost!!!!!! :D
Sen bar det av mot äventyr med Cissi & Christian.
Vi åkte till något som hette Mariebergsskogen där det fanns flera lekplatser och motionsspår, djur.
(som Valla fast mycket roligare)





Efter det blev det lunch på stan- Kinarestaurang. Sen en liten tur på stan och efter det en promenad hem
 till Cissi och Christian. Där vi spelade wii och åt tacos och hade det mysigt :)



Vi kom tillbaka till hotellrummet kring 22 och slocknade :p haha
Imorse efter hotellfrukosten så mötte vi upp Cissi och Christian för en promenad rung älven.

Vid lunch bar det av hemåt, Vilma sov som en stock hela vägen hem.
Tack för en supermysig helg Fam Lindqvist/Eiler!!
När vi kom hem slängde vi ur alla våra saker och sen vi satte oss i bilen igen för att åka till Vikingstad och kolla på en sulky som vi sett på Blocket.
Det blev en affär så nu har vi en sulky så nu ska vi slänga ut Vilmas barnvagn på Blocket.
Efter kvällsmaten kom Forsbergarna ner, det märktes att kusinerna saknat varandra!

Nu är det strax läggdags, både Mackan och jag är toktrötta, Vilma har sovit som en skrutt dessa två nätter på hotell så vi är 2 trötta småbarnsföräldrar nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback