En tripp till Ullared...

2011-10-20 @ 22:42:18

...slutade med att jag blev x-antal kronor fattigare ;)

Blev ett par påsar med hem.
(Saknas på bilden gör syrrans värmespolar + lite Barbapapa saker till Skorpan)
Egentligen är det inte själva Ullared som är roligt utan bilresan ihop med Sarah ;)
(Fast lite roligt är det att shoppa loss också....)
Det händer alltid nåt när jag och Sarah ska göra saker tillsammans ;)
Men den här gången hade vi iaf lyse på bilen, det är en fördel att
ha fungerande lysen på bilen när man ska åka i mörker. Tips från coachen!
Såhär i efterhand skulle jag ha satt på vinterdäcken då det en sträcka på vägen dit var snö?!!
Fick lite panik då, tänkte: Bara det inte är snö resten av vägen dit....inte kul med sommardäck då.
Men den försvann, istället fick vi stanna vid ett rödljus mitt ute i ingenstans....kön bakom oss växte och växte och växte och växte, tillslut fick vi grönt och fick åka bakom en "följ mig bil" en bit...
Vi kom fram en halvtimme efter öppning, kalas! Ingen kö, bara att traska in!
Vi fyllde våra korgar + vagn ganska snabbt! Inga problem....
Lasta av sakerna i bilen, för att sedan bege oss in för rond 2!
Besökarna började nu hitta dit och det va lite mer folk i rörelse nu.
Lastar av våra inköp från rond 2 i bilen för att sedan slå en snabb koll i butikerna utanför.
Där öppnade sig himlen, det vräkte ner, det haglade + åskade! Fy sate vad det regnade!
När vi ska gå till bilen för att åka hem så får vi vada i vatten, skor, strumpor och byxor va dygnsura!

Snodde Sarahs bild.  
Kul att köra hem med blöta, kalla fötter :( Säger ju det, det ska alltid hända nåt när Sarah och jag åker till Ullared. Tips från coachen, ha med er ett par extra strumpor i jackfickan när ni åker till Ullared ;)
Dagens fråga: Hur åker man rulltrappa? hahahaha

Idag har jag jobbat 10-18 och denna vecka blev det Bodystep!! Yay!
Även om kroppen va lite trött efter förkylningen...

Nu är det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback