Lördagkväll...

2011-10-22 @ 23:47:37

Här kommer en snabb uppdatering innan jag ska krypa ner i sängen.
Jag skulle egentligen varit ledig den här helgen men jag hoppade in och jobbade lite extra imorse på Bokmedia.
Det va biljettsläpp inför Bokens dag. Jag va på jobbet 09.30 och då va det lång kö utanför....
När jag gick hem vid 12-hugget så tror jag vi hade 8 biljetter kvar....Tror det va ca 350 biljetter från början.

Mackan är iväg på A Tribute to Monsters Of Rock med jobbet och Vilma sover sött i sin säng.
jag ska krypa till kojs nu. Imorgon förmiddag väntar en skogsutflykt med familjen + syrran och Skorpan.
Får la se hur fräscha Mackan och syrran är, Mackan är ju som sagt ute med jobbet och syrran likaså-
Det blir la jag som kör och tar hand om barnen ;) haha

Vilma testar morgonrocken och tofflorna som jag köpte på Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback