En vecka .....

2011-10-30 @ 14:44:45

Wups, en vecka sen sist! Här kommer en lite snabbuppdatering:
Förra söndagen åkte vi ju som sagt till skogen!
Den ena lite mer bakis än den andra men vi tog oss runt spåret ;) haha



I måndags jobbade jag 12-18 och sen blev det Bodypump med Milla.
Hon har lurat till sig en gratisvecka på Feelgood!! :)
I tisdags jobbade jag 10-18, efter jobbet blev det ett cxworx pass och ett bodystep pass
ihop med Sarah och Milla! :)
I onsdags var jag ledig, Mackan jobbade halvdag men från lunch och framåt.
Så på förmiddagen hämtade vi ut våra pass och veckohandlade på Maxi.
Mackan slängde på våra vinterdäck efter jobbet så nu är det klart!
I torsdags jobbade jag 13-20 så det blev ingen bodystep för mig :(
Men tror nog att Sarah och Milla tog i för mig med ;)
I fredags jobbade jag 10-18 inne i stan och när jag kom hem så hade Tobbe & Åsa kommit.
Blev lite käk, slappa framför Idol och visa dem lite bröllopsbilder
(Fick låna nyckeln till tvättstugan av Forsbergs så slängde i ett par maskiner också)
I lördags jobbade jag 10-17. På kvällen blev det lite lek uppe hos Forsbergs.
Efter det tacos och ett par avsnitt av Greys anatomy säsong 6.
I förmiddags bar det av mot skogen med Forsbergs.
Idag va Mackan lite fräschare och Linus ledig så vi va samlade hela truppen.






Nu ska vi åka på kalas, Texas 2-årskalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback