Update

2011-09-07 @ 22:36:48

Tack alla ni som var med och gjorde våran dag så fantastisk!
Tack till min syster som va otroligt vacker som tärna. Tack till vår stilige bestman Jens. Vår lilla skrutt som va brudnäbb. Stort tack till våran toastmaster/toastmadame Martin & Milla för allt jobba ni lagt ner!
Tack till våra familjer och våra underbara vänner! Vi hade en helt underbar dag/kväll/natt!
Tack för alla fina tal (inte ett öga va torrt, tror jag hade en tår i ögat under hela lördagen), bildspel m.m
+ ett extra tack till systeryster och Linus som tog med sig Vilma hem när klockan började bli sent. Som såg till att hon fick krypa ner i sin säng och sussa sött! Guld! ♥

Vilma & Skorpan i bilen påväg hem
(Bild lånad från syrrans blogg)

Vi kom hem strax efter 03, somnade 04. Vid 07.30 tyckte Vilma att det va dags att gå upp.
Kan la inte påstå att jag kände mig pigg på 3,5 timmes söm.
När Vilma sov sin förmiddagslur passade Mackan på att sova lite han med. Men inte jag, då va jag inte trött längre så jag hängde med Forsbergarna i lekparken.
Skapligt snygg frisyr för att hänga i sandlådan :p



Efter lunch bar det av till församlingshemmet för s t ä d n i n g!
Pappa hjälpte oss att skura ett par golv m.m
Martin trillade in ( i lördagens outfit) och hjälpte till.
Forsbergarna kom ut och moppade golv + körde saker åt oss!
Tack snälla för all hjälp! Ni är så himla fina!!

I måndags va det tillbaka till verkligheten igen  :/ Boooooring.
Jobb 12-18 och efter det åkte vi och kastade x-antal soppsäckar på tippen + pantade en säck med burkar.
Mackan jobbade halvdag i tisdags och jag 13-20 sen fick jag äran att veckohandla efter jobbet ;)
Idag har Mackan jobbat halvdag, efter lunch tog vi en sväng på stan för att köpa presenter,
på lördag ska vi på kalas x2 :)
Vilma fick ett par byxor, tröja & 3 pyjamaser.

Vi har även varit på besök på en förskola också....nu är letande igång.
Håll tummarna mina vänner för att vi får en plats, det verkar inte va det lättaste.
Kvällshäng med Forsbergarna i sandlådan.

Nu är det tack och godnatt!
Ny jobbdag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback