2013-02-14 @ 22:34:15
Alla ♥:ns dag.
Vilma och jag hade tvättstugan på morgonen/förmiddagen.
Sen pysslade vi både med det ena och det andra tills det va dags för
dagis vid 11.15.
Fick med mig denna fina teckning ifrån dagis.
Vilma hade gjort den till sin mamma & pappa.
När jag kom till jobbet vid lunch och öppnade mitt skåp så möttes jag av följande:
 
(Finaste Sarah hade ställt en chokladask i mitt skåp ♥ )
 
Och inte nog med att Sarah gav mig en mumsig chokladsk hon hade även bakat en god
alla ♥:ns dag kaka till sina kollegor!!
 
Fick en fin fotobok ifrån vårt bröllop av min fina man!
♥♥♥
 
Vilma fick en jättefin "Lillehäck" (LilleSkutt) av Forsbergs.
Och vi fick 2 gigantiska chokladbollar *mums*
 
Vilma visar dagens outfit och frisyr ;)
Hon fick en jättefin Bamse tröja av mormor & morfar i
alla ♥:ns dagpresent.
 
Bilden är lite suddig tyvärr men vi sitter och tittar i den fina fotoboken.
 
Jobbade 12-20 idag, en ganska seg dag om ni frågar mig.
Men hade en mysig alla ♥:nsdagkväll med Sarah ;)
Vi slog dagsmålet rejält idag med *yay*
 
Nehe ni, Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback