Skridskor

2013-02-17 @ 21:17:40
En härlig söndag med familjen.
Vi tog det lugnt på morgonen, Vilma kom in och väckte oss strax innan 07.30.
Sen låg vi i sängen och tittade på Sammy 2. Åt frukost och messade syrran om de skulle åt nåt.
Det blev en härlig förmiddag i pulkabacken =)
Skorpan spexade och åkte stjärtlapp både fram- och baklänges ;)
(Vilma fastnade inte på någon bild)
Vi körde ju även lite bandy också
(Lånade ett par bilder från syrrans blogg)
 
In för lite lunch och sen ut igen.
Denna gång till Trädgårdsföreningen för att testa skridskobanan.
 
 
Efter skridskoåkningen kastade vi snöbollar ifrån bron ;)
 
Efter kvällsmaten åkte vi ut till Holmetorp, fikade, busade och
åkte därifrån utan barn!
I fredags när jag hämtade Vilma så hade de skickat hem två barn som varit
dåliga i magen + att en fröken va magsjuk. Usch fy blä!!
Så Vilmas snälla farmor och farfar ställde upp som barnvakt imorgon måndag!
Sen skulle jag va ledig tis och ons men El Jefe ringde förut och satte in mig på att jobba onsdag och börja tidigare på torsdag :/ Tänkte jag skulle hålla Vilma borta från dagis mån, tis & ons men
då måste vi gå på onsdag iallafall :( :(
 
Nehe ni, imorgon börjar en härlig jobbvecka
mån, ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback