Torsdagkväll

2013-02-07 @ 21:24:16
Ett snabbt hej innan det är dags för sängen.
Idag har jag jobbat 14-20 vilket innebar att jag lämnade Vilma på dagis 13.15.
Så vi har haft en mysig morgon/förmiddag/lunch ihop =)
Vi har byggt med duplo, målat målarbok, pusslat och målat med fingerfärg.
Tänkte vi skulle gått ut på förmiddagen men det snöade och blåste så dant så jag va
inte så sugen på det...hade det inte blåst så in i norden så hade det vart ok ;)
 
Det blåa havet blev en färgglad boll i slutändan :)
Hon va väldigt bestämd med att hennes pappa skulle få den ;)
 
På jobbet känns det inte som jag gjort mycket vettigt idag..
Hållt på med lite ändringslistor och rea´t ut lite varor.
Fick finbesök av både Carro & Nicke och Emma :) Mycket uppskattat!!!
 
Fick den här bilden av Mackan.
Vilma gör kvällsmat: Skinklindad gurka med diskvatten till ;)
 
 
Nehe ni, nu är det sängen som gäller.
Fredag imorgon innebär att jag börjar kl 9.00 och lämnar Vilma på dagis 8.15.
Det är tidigt för oss :P
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Awww söööt liten tjej :D

Svar: Tack snälla Therese :)
Majjabajja

2013-02-08 @ 18:39:54
URL: http://petiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback