20 juni

2013-06-20 @ 21:24:35
 Halva juni har redan gått....
 
 12/6: Ledig. Vilma och jag hängde i lekparken på förmiddagen.
Om vi gjorde nåt mer än att gunga? Nä, tror inte det ;)
 Sen hjälpte Vilma mig att dammsuga och skaka av mattorna.
 Efter lunch tog vi en sväng på stan, gick in på Bokmedia och sa hej.
Sen gick vi till Bosses och köpte glass och gick till Domkyrkoparken.
 
Sen klippte Vilma gräset vid lilla lekparken.
 
Sen gick vi in och började med maten, bakade en kaka och rensade jordgubbar.
Vilma hjälpte mig att dela blockchokladen och rensa jordgubbarna.
 
Hon smakade en bit av blockchokladen och fick en sån energikick av den så
hon sprang runt här i lägenheten och busade och skrattade.
Kastade påsen med kokosflingor upp i taket och fångade den...kastade lite till
och helt plötsligt så låg den på gatan utanför.
Då hade hon lyckats kasta påsen igenom den lilla springan i fönstret som va öppen ;)
 
13/6: Jobbade 10.30-19.30
14/6: Jobbade 11-19.30
15/6: Jobbade 9.30-17. Mackan kom ut med Vilma till jobbet strax innan kl 17, hon fick
hjälpa mig och Sarah att stänga. Mackan och Jens skulle meka motorcykel.
Efter kvällsmaten tog Vilma och jag en sväng till stora lekparken.
Det va knappt några barn där, vi va nog där mellan 18-19.30 :)
16/6: Jobbade 11-17
17/6: Jobbade 9.30-17. Bodystep pass med bästa Sarah på kvällen!
 
18/6: Ledig. Vi packade väskan och åkte till Vilmas farmor och farfar för
bad, bus, lek, solning m.m.
Vilma plockade smultron  och mumsade på.
Hjälpa farfar och gräva jord va roligt!
Vilma vinkar till pappa
(Markus fick dennna bild som mms
då han jobbade)
 
På kvällen tog vi en tur till Maxi för att fylla på kyl & frys.
 
På onsdagen hakade vi på syrran och Skorpan till "plaskis".
 
Imorse vaknade jag upp med en härlig förkylning :( *bajs*
Sen låste jag in bilnyckel/hemmanyckel vilket resulterade i att
jag blev några minuter sen till jobbet.
+ att det har varit jättelugnt på jobbet...
Behöver jag skriva att det va skönt o sluta kl 20.00
och komma hem och lägga sig i soffan?" ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback