Måndagkväll

2013-06-10 @ 22:09:10
 Nu kör vi (som Vilma skulle sagt)
 
6/6 - Sveriges nationaldag, började den med att svettas ihop med Sarah på ett bodypump pass.
Va ca 1 månad sen som jag körde BP, dum (eller envis) som man är så körde jag samma vikter som
för en månad sen, vilket resulterade i en jäkla träningsvärk dagen efter :p haha
Hem, snabb dusch och lite lunch sen åkte vi ut till Vilmas farmor för sol och bad och bus :)
 
Vi åkte hemåt strax innan kl 19, Vilma stannade kvar.
Studiedag på dagis på fredagen och farmor va snäll och
ställde upp som barnvakt.
Så Markus och jag fick sova ostört en natt, varför går alltid
dessa nätter så fort?
Jag körde 9.30-20 på fredagen så Markus hämtade
hem vår skatt efter jobbet.
 
8/6- Vi hängde ute en sväng på förmiddagen
och blåste såpbubblor.
 
Sen in för lite lunch och klädbyte.
Vidare mot St: Hans för Elliots dop.
Vilma i kyrkan ♥
 I söndags åkte vi och badade, beställde bilder ifrån Mallisresan förra året
(Bättre sent än aldrig heter det ju)
Lekte i stora lekparken, jag va iväg och körde ett bodystep pass.
 
Idag tog Vilma och jag en sväng till Valla på förmiddagen.
Matade hästarna/getterna och kaninerna, lekte i lekparken :)
 
Hem för lunch och sen tog jag med mig gladfisen till Maxi.
När vi kom hem från Maxi drog vi igång med tvättstugan.
Sen titta Vilmas mormor förbi, hon skulle till tandläkaren i vårat
kvarter så hon kom förbi för att säga hej innan dess. Sen kom morfar förbi och lekte
i väntan på att mormor skulle bli klar hos tandläkaren.
Jag drog iväg och körde bodystep, release för 92:an.
Svettigt och jobbigt även detta program ;)
 
Nehe, nu är det läggdags.
Jobba imorgon...hejjahejja vad skoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback