Solig onsdag

2013-06-05 @ 21:40:04
Här kommer en fortsättning på gårdagens blogginlägg..
30/5- Jobbade 12-19.30, eller jobbade "bara" till kl 19.00 sen kom Sofie och
stängde och jag och Sarah mötte upp Ida, Sanna och Christian för Ikano´s kickoff.
Trodde att det skulle va nån liten scen på parkeringen men icke, ett stort partytält väntade oss och
det va uppdukat med 4 låååångbord, i partytältet hade de byggt en scen, det fanns en bar m.m
Mycket trevlig kväll, under middagen föreläste en kvinna om sociala medier och
sen stod Björn Rosenström för underhållningen.
Det va en nykter kväll för mig, hade bilen till jobbet, agerade taxi sen på kvällskvisten.
 
Finaste tjejerna på Ikano´s kickoff.
 
Gruppbild Akademibokhandeln
Jag, Sarah, Christian, Sanna & Ida (bakom kameran)
Akademibokhandeln ftw
 
Björn Rosenström stod för underhållningen
Björn!!!
 
31/5- Jobbade 11-19.30, dagen gick riktigt fort
trots tröttheten efter torsdagens festligheter, blev sent i säng.
 
1/6- Jobbade 9.30-17
 
2/6- Jobbade 11-17. Efter kvällsmaten drog
vi igång ett bullbak så vi har nåt gott att ta med nu när
det blir mycket picknick i solen.
 3/6- Jobbade 9.30-17
Bodystep på kvällen! Stod helt stilla i salen
innan vi ens hade börjat (Vart ett bodycombat pass innan, så
det va aningens tropiskt i salen)
Men med lite celsius i kroppen går allt...haha ;)
 
4/6- Ledig! Vi slog två flugor i en smäll,
vi hälsade på pappa Markus på jobbet, han va ute och byggde
ställning åt morfar :)
Efter lunch mulnade det på på himlen så vi
tog en sväng till Tornby, Vilma ville se vad hon skulle
önska sig i present.
Efter kvällsmaten tog vi en snabb runda på stan
sen avslutade vi med lekparken i trädgårdsföreningen.
 
Idag har Vilma och jag vart själva hela dagen.
Mackan har jobbat och efter jobbet skulle de ha nån jobbfest/after work.
Men vi träffade honom en snabbis i förmiddags då vi åkte och lämnade
hans matlåda som han glömt hemma.
Sen åkte Vilma och jag hem, tog en promenad till lekparken  och gungade/hoppade över bäcken m.m
Hem för lunch och sen packade vi väskan och gick till Tinnis.
Supermysigt, vi kom dit vid 12.30 och va inte hemma förrän 16.45 :)
Påvägen hem gick vi igenom stan och hämtade hem Elliots doppresent!
 
Så, nu ligger jag i fas igen ;) haha
Nu ska jag krypa till sängs, får se när Mackan trillar in.
Imorgon är hela familjen lediga ihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback