Kalas kalas

2013-09-15 @ 21:51:41
Poff så va den här lediga helgen borta...
Men det har varit en väldigt mysig helg ♥
 
I torsdags lämnade jag den här glada tjejen på dagis.
Sen körde jag 11-20 på jobbet och efter det en handling på maxi.
 
I fredags befann jag mig på jobbet HELA dagen.
Skulle jobbat 9.30-20 men EL jefe tyckte det va dags för ett morgonmöte
så det blev 9-20.
 
I lördags körde vi lite lekparkshäng med Forsbergs.
Efter lunch styrde vi bilen mot Liah´s 4-årskalas (maskeradkalas).
Våran sötnöt va Pippi Långstrump.♥
 
Efter det kalaset va det dags för nästa kalas.
Vilmas mormor och morfar va snälla och va barnvakt åt Vilma så vi kunde
gå iväg till Millas födelsedagskalas :)
 
Söndag = tipspromenad med Fam Forsberg
 
Annars har vi inte gjort mycket denna söndag...
Jag har kört ett bodypump pass, Mackan har varit ute på en löprunda med Linus.
 
Nu blir det ett avsnitt desperate housewives till sen släcka.
 
Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback