Våran måndag

2013-09-16 @ 21:49:00
Såhär har Vilmas och min måndag sett ut:
 Bus vid frukosten
Vi hade tvättstugan på förmiddagen men när den va klar så tog vi en sväng till biblioteket .=)
Hon bar sin påse med böcker hela vägen hem, den vägde lite faktiskt.
 
 Eftermiddagshäng med Fam Fosberg. 
  
 När vi kom in lagade vi mat och slängde ihop lite chokladbollar.
 Efter kvällsmat och disk tog jag en promenad ner till Actic för ett bodystep pass. Saknar min vapendragare Sarah, men hennes rygg spökar lite så jag fick klara mig utan henne både igår och idag. 
 
Nehe ni, läggdags.Imorgon väntar 9.30-17, skulle jobbat 12-20 men
El jefe ringde förut och ändrade min tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback