3 dagar i pulkabacken..

2014-01-20 @ 21:46:06
.Jobbade 11-20 i torsdags och 9.30-20 i fredags.
Sen har jag varit ledig lördag, söndag och måndag(!)
I lördags förmiddag tog Vilma och Mackan en sväng till pulkabacken, jag 
tog en sväng ner till Actic 2 och mötte upp Sarah för ett bodystep pass :)
Sen hem för lunch och sen ut i pulkabacken igen :)
 
In för lite tacos och sen iväg igen, Denna gång till Ishallen, 
de hade öppet mellan 18.00-19.45. 
Tanken var att vi skulle åkt i Trädgårdsföreningen men när Mackan och Vilma
var där på förmiddagen så var det så mycket snö på isen så vi hade behövt haft med
oss en borste/skyffel så vi hoppade den och åkte pulka på eftermiddagen och tog en tur
till Ishallen när den öppnade på kvällen.
 
I söndags tog vi en innepysslar dag på förmiddagen.
Mackan städade i några garderober, jag pysslade i Vilmas fotoalbum och 
Vilma målade :)
 
Efter lunch kom Vilmas morfar förbi för att åka lite pulka/stjärtlapp.
Vi åkte i den lilla backen bakom oss och sen gick vi på upptäcksfärd efter en större backe.
 
På kvällen byggde vi tågbana och spelade "tårtspelet"
Sen såg vi på filmen Turbo
Turbo (2013) Poster
 
Idag har Vilma och jag städat, haft tvättstugan på förmiddagen, inte sådär
himla skoj så direkt när vi var klara med tvättstugan så gick vi ut och var nästan
ute i 2 timmar :)
 
När Mackan kom hem så smet jag iväg till Lucullus för att hämta ut några paket.
Jag hade fått ifrån H&M och Mackan ifrån Kina.
Vilma provade Mackans nya hörlurar ;)
 
I H&M påsen, kommer tydligen en till leverans senare  ;)
 
Svårt att hålla sig borta från affärerna när man jobbar som jag gör ;)
så Vilma har fått lite nytt i garderoben, butikerna har ju börjat plocka upp vårnyheterna :D
 
Jag körde ett bodystep pass efter kvällsmaten och när jag
kom hem drog Mackan iväg på innebandymatch så nu sitter jag i soffan och
väntar på att han ska komma, sen är det tack och godnatt.
Skulle jobbat 12-20 imorgon men El jefe ringde förut idag och undrade
om jag kunde jobba 9.30-16 istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback